تکست زاخارنامه_تهران ماله منه
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZedBazi و آدرس milad0121.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 2898
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ZedBazi
ZedBazi




مهراد هیدن :

زاخار تور بینمون که نیست/  وقتی‌ مثه توپه تنیس/ / میپپریم از پاریس ونیس/ خرج اضافه می‌شه یه ریز

ولی ما بچه شمرونیم/ آخرشم تهرونیم/ / یه چند ماه اینجا مهمون، تورو رات نمیدن حیوونی

اون که حال نکرد پس واسته بیرون/ واسه ایرون/  عربده از هنجرهامون تا خون بپاچه بیرون

با این که آبی‌ نیست ولی‌ کوسه داره توش/ گرسنه آرزوشون اینه بزنن یه گاز به گوشت

زاخار اینجا حله مشکلا تو رینگه/ نگو آتش بس اون مال خوشگلا تو فیلمِ ، ها ها

چون این بازیا تو کتمون نمیره/ چیز خوب نداره بگه بگو خفه خون بگیره

چشم به آسمون، که پاسبونِ خاکمون/ پانسمونِ زخمِ باز و بدن ما واسه اون

خوشه پروین کآخ نور که بالا سر تاجمونه/ رم می‌کنیم پا به جلو دنیا نوک آجمونه

مهراد هیدن :


تو دیگه مال من
/ / نه زاخار تو نگو مث معنی‌ وقتی‌ اینجا نیستی‌ که ببینی‌

تو دیگه مال من/ / کوه کدوم طرف؟ بولوز پلاک تنته و جو میگیرتتو میگی‌

"تهران مال من تهران مال من،"/ تهران مال من تهران مال من،/ تهران مال من

زاخار نمیتونی‌ تو بیای از اون دور الکی‌ دستارو تکون نده..

 

علیرضا جی جی :

وقتی‌ عطسه می‌کنیم تهران سرما میخوره/ بعدم میره و میده ویروس و هرجای کره

آره ۱۰ سال دیگه هر جا زدبازی رد شه/ همه "جفت" می‌کنن جلو ماها انگاری کفشه ، ها ها

جیجی در حال بازی با "کلمه"/  ولی‌ سالاد خبری نیست و یه نازی با قلم

توام برو دعا کن اگه به خدا شک داری/  اسمم نیار حتی اگه دو تا جک داری

ایمیل نزن زاخار من تو غربت نمیرم/ تو فیلمت نمیام و گربت نمیشم

چون همه خبر دارن ازد غیب که نیست/ بدون کله تهران با "ماست" عین چیپس

چـــــون مسخره بازی بس داش/ اکثر بازی دست ماست

هر ورم باشیم بحث ماست/ از لندن و پاریس هم وگاس/  از چپ و راست

همه دیدن میلیاردریم/ چون که "پول" داریم لازم نیست دیگه بیلیارد بریم ..

مهراد هیدن :


تو دیگه مال من
/ / نه زاخار تو نگو مث معنی‌ وقتی‌ اینجا نیستی‌ که ببینی‌

تو دیگه مال من/ / کوه کدوم طرف؟ بولوز پلاک تنته و جو میگیرتتو میگی‌

"تهران مال من تهران مال من،"/ تهران مال من تهران مال من،/ تهران مال من

زاخار نمیتونی‌ تو بیای از اون دور الکی‌ دستارو تکون نده..اووو

سهراب ام جی :

تهران مال من، امسال ساله منه/ انگار کار همه دیگه اشکال داره، بده

تو نه خواننده ای زاخار و نه نوازنده/ نه با خودت حال می‌کنم و نه آهنگت

آرزوتم یه مصاحبه تو شباهنگ/ که بشی‌ نماینده بعدشم پناهنده

نه، واقعاً که نیست اینا برازنده/ زدبازی ولی‌ همه کاراش هماهنگه

چون تو باور بقیه

کارا استثناییِ و ماورأ طبیعه شده آخر قضیه/ هر کیم میگه بده حتما داور بدیه

خودش هیچی‌ نشد و هنوز آلت ددیِه

من از شمرون تا جیهونو راست راست را میرم/ پشتم گرم انگار رو آسفالت خوابیدم

نیست دق دقه وقتی‌ ریختن رفیقا تو ۲۰ منطقه

بد خواهام انصافا نصف پاپیونن/  "تخم" تو گلو انگار استادیومن .. 

مهراد هیدن :


تو دیگه مال من
/ / نه زاخار تو نگو مث معنی‌ وقتی‌ اینجا نیستی‌ که ببینی‌

تو دیگه مال من/ / کوه کدوم طرف؟ بولوز پلاک تنته و جو میگیرتتو میگی‌

"تهران مال من تهران مال من،"/ تهران مال من تهران مال من،/ تهران مال من

زاخار نمیتونی‌ تو بیای از اون دور الکی‌ دستارو تکون نده..

سیجل :

از ۱۵ به بالا دیگه گوش میده به ما/  نه به گوش زده بابا

چون که کارای بقیه دیگه بوش زده بالا/ میگی‌ گوش نده زاخار

مگه روزی بیاد که پالتو پوست زده زارا/ بپا لوس نشه کارات که جدی میگیریم/ آره تهران مال ماِ توش نمیمیریم

 صدامون رسیده تا بالا برج میلاد/ توام آهنگارو بذار شاید پرشه ویلات.. 

مهراد هیدن :

تهرانِ من، زاخار کارتو ادامه نده/ این فقط با صدای منه/ باز میشه باهاش پلکای همه

تهران میلرزه لابه لاش !

مثه ما نیستی وقتی نیستی اینجا که ببینی

زاخار نمیتونی تو بیای از اون دور الکی دستتو تکون نده ، الکی دستتو تکون نده  او او 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 22:48 ::  نويسنده : milad xperia